Alla inlägg under november 2007

Av Linda - 30 november 2007 13:51

Äntligen fredag. Och sista timmen, har engelska. Men just nu är det rast.

På media kunskapen idag så gick vi igenom flash, ska försöka få till luckan i helgen hade jag tänkt. Har fortfarande ganska besvärligt för flash, men det börjar ordna sig tror jag. Ganska svårt att hänga med. Och så ska jag försöka fixa resenscion på svenska och fixa lite mer på dom uppgifter på media kunskapen som jag har missat. Men har både varit sjuk och haft svårt psykiskt ett tag nu, men har skaffat lite mer ork just nu så det är bara att jobba nu. ;) haha. låter ju som vääärldens pluggis. 8-|


 Nu ska jag nog fortsätta skriva på artikeln. Mah höres.

Av Linda - 28 november 2007 20:28

Hejsan. Nu har jag skaffat en sån här med, men det är endast till skolarbetet på mediaproduktionen. Så här har det varit:

Förra Veckan: APU vecka, kunde bara vara där onsdag och fredag då jag var sjuk.

Onsdag: Vi var på Sundsvalls Tidning och kollade lite hur tidningar funkade förut, och tills nu. Alltså, hela historien och vi fick höra lite av en kille som jobbade på Radio Guld. Skulle kunna vara något som jag kanske skulle kunna tänka mig! Först fick vi gå på en rundtur och kolla hur ST startade, och hur det har förändrats fram till nutid. Sedan fixade vi presentationerna.


 Fredag: Vi var på skolan och putsade lite på presentationer och blogg. sen fick vi sluta klockan halv 12.  nice det ;).


Och då var det "Julkalendern" . Vi har kommit på hur vi vill få till det hela och rollerna i kalendern, jag fick nr 20. Har ännu inte förstått riiiktigt hur det ska funka eftersom jag har varit sjuk så länge, men det ordnar sig på fredag. =)


Nu ska jag ta och kolla på Grey's Anatomy. Mah höres! =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards